Kaybolan nostalji duygumu aramaya geldim buralara. İşin kötüsü nasıl kaybettiğimi de hatırlamıyorum. Arada bir şimşekler çakıyor. Hah diyorum yakaladım işte seni, hiçbir yere bırakmam. Sonra bir bakıyorum neyi kaybettiğimi de unutmuşum..
Tam da doğru yere gelmişsin bence, aradığın neyse hep beraber buluruz, yahut varlığımızla buldururuz. Tam olarak öyle bir yere demir attın, umarım ki uzun ömürlü olsun blog maceran. :)
pekii hoşgeldin aramızaaa :)
YanıtlaSilhoş bulduuumm ♥ :)
SilHoş buldumm cok tesekkurler :)
YanıtlaSilTam da doğru yere gelmişsin bence, aradığın neyse hep beraber buluruz, yahut varlığımızla buldururuz. Tam olarak öyle bir yere demir attın, umarım ki uzun ömürlü olsun blog maceran. :)
YanıtlaSil